Sex timmar senare...

...och packningen är ändå inte klar :P
haha inte för att jag hade förväntat mig att bli klar heller men.
Det jag packade ner idag var mina kläder,mina smycken,skor,fotoalbum och massa annat. Så nu är mitt skåp där jag hade min kläder,smycken och det i helt tomt och det behöver aldrig mer användas av mig! YES. avskyr det skåpet säger jag bara haha,undrar hur många gånger jag nästan fått det över mig pga att det är så ostabilt.
Rensade även alla mina tidningar som hela tiden är i vägen,de var några stycken,måste göra mig av med dom.

Haha stackars mamma btw,hon har en del av en hallvägg fylld med kartonger,men de gör inget som försvinner snart.
Och på måndag kommer storebror hem,då ska jag passa på att prata med han om när vi ska till IKEA och inhandla min säng,och det som jag inte handlade när jag var där med mamma. Kändes lite dumt att gå och bära på en byrå och massa lampor,eller ja det hade varit omöjligt.

Haha fint,vadå göra reklam för K-rauta.. :



Vecko revyn,hänt nu,cosmopolitan och hänt bild is the shit:




JUSTJA! lägger ut en bild på mina fina makaroner jag fick av mina twinskusiner,
tack så mycket väldigt omtänksamt HAHAHA:




Nu väntar te och film för min del! God natt



i got my own thing,the way i shine
Miss independent
/Sabrina


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är dom makaronerna du pratade om! xD

2009-12-20 @ 20:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0