Bilder från inatt

Så nu är man mätt&belåten :)

Haha när vi satt vid matbordet så pratade jag och pappa om hans jobb,sen bestämde vi att på lördag nästa vecka ska jag ev följa med honom dit. Haha.  Han är ju bagare så jag ska hjälpa honom lite ;) och sen så kan man passa på att smaska i sig massa godsaker där haha. (A)

Nu kommer the pictures:

Jeanette(syster) håller på och muppar sig



Sammy(lillebror), en liten linslus alltså haha



Sammy igen,jag börjar asgarva varje gång jag ser den här bilden hahahah
Kolla hans ansiktsuttryck liksom



Båda två goes fjortis hahhahah



Hahah MJAAAAU



lil' S




Haha hur ska det gå när jag flyttar(?) gonna miss this!  love you småskitar♥


/
sabrina

Kommentarer
Postat av: Desiree

HAhah, okej. Är med en kompis, kolla på vår video på min blogg!

2009-07-12 @ 23:14:15
URL: http://deezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0