Lista och video

Hej igen! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och läser bloggar,funderar på om jag ska lägga mig och titta på film eller inte.

Tänkte iallafall lägga in en lista på vad jag måste köpa/vad jag har  till flytten :)

Det enda jag lyckats fixa till mig än sålänge är:
- Kastruller
-Tallrikar+skålar
-Soffa (köper från mina kusiner)
-Barbord + stolar till köket (fick brors gamla<3)

Det som behövs och ska köpas till hemmet är:
-Bestick+smörknivar,osthyvel och såna saker
-Glas (inräknat teglas mm)
-Tekokare
-Startpaket med stekspadar och sådant
-Stekpanna
-Säng
-Nytt täcke+Kuddar+Påslakanset
-Byrå  
-Spegel
-Lampor
-Soffbord
-Gardinstång(om inte det finns redan i lägenheten)+nya gardiner
-Sen en laptop ska jag locka till mig senare hehe.

Till träning mm:
-Löpskor för både ute&inne
-Nya löp/träningskläder för både ute&inne
-Judodräkt(köper jag ev på fredag som sagt)
-Mjukiskläder ^^
-Regnkläder&stövlar

Det är i princip allt hittills som jag kommit på som jag verkligen är i behov av. Jag vet jag har glömt tuuuusen saker! Haha men Sofie har ju också lite grejer,eller ja mer än mig just nu,men jag och mamma ska träffa Sofie och Sussie på onsdag nästa vecka har vi bestämt,då vi ska sätta oss och planera lite mer ordentligt,kolla igenom vad Sofie har och vad jag har,sen vad som behövs köpa. Då kommer vi säkert på mer.


Men nu ska jag lägga mig och titta tv/film,skriver igen imorgon!


Förresten,lägger in en video på min knäppa men söta lillebror som sitter och sjunger,
ja kan ju inte säga att texten är helt korrekt men....Ha ha missa INTE slutet! han kom på
en egen avslutning





puss
/sabrina

Kommentarer
Postat av: juliae

skiiit söt fan ;D

2010-01-05 @ 00:25:12
URL: http://jejej.blogg.se/
Postat av: Sabrina

sv:Haha ja han tycker om att sjunga en hel del! :P

2010-01-05 @ 00:40:50
URL: http://ssssaabbeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0