Träning

Hejhej! :) Hur mår ni idag då ? Jag mår fint iallafall.

Har inte skrivit på ett par dagar,men hade inget speciellt att berätta så.

Idag har jag varit på stan med mor min. Vi träffade Sofie och hennes familj för den dära planeringen om vem som ska köpa vad till flytten. Det blev en fika inne på Blå rummet samtidigt,mysigt :) haha Det gick jättebra iallafall som tur var.
Förresten så blir det ingen IKEA-utflykt den 28e. Det blir den 29e istället.
Nu sitter jag här,ska strax fixa ihop lite mat sen ikväll blir det Judo.

Morgondagen bjuder på en tripp ner till Kommunen med mamma. Ska prata med Inackorderingsgubben där. Efter det blir det ev jobba med bror. Inte säkert än men vi får se.

Ja som ni ser händer det inte så mycket i min vardag,nu är det ju allt in för flytten och träning som gäller.


Mamma sa nyss att vi snarast måste beställa tid för sprutorna(?!) :O  hjäääääälp

/sabrina

Kommentarer
Postat av: A

Sv: haha stefan du känner;) (A) <3

2009-07-22 @ 15:43:42
URL: http://boze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0