update- judoträning

Hemma från träningen nu. Riktigt skön träning var det idag,mest tekniker men även lite sparring oxå. Blev dock ingen fys efter som det brukar vara.
Blev lite chockad idag när jag kom till träningen,för att ingen av K2(kristoffer.m och kristoffer.k,mina tränare) var där.
Och det är inte ofta,om dom är borta ifrån träningen så typ måste det vara något riktigt allvarligt,nejdå haha skoja bara. Men man blev lite chockad som sagt. Eftersom att dom alltid brukar vara på plats.

Imorgon står det på träningsschemat att det är fotboll eller simning i en timme som gäller,tror att det lutar mot fotboll.
Men det kanske blir fint väder ute så jag kan dra och simma istället,vi får se vad morgondagen har att bjuda på helt enkelt!

Ska nog dra mig ifrån datan nu,sätta på mig myskläder sen kolla lite tv tills klockan 9,då jag ska se en film som kommer på tv, Kärleksbrev heter den,har inte sett den så vi får se vad det är för någon film,den verkade bra iallafall.


♥saknar mina storebröder
/s.karouisellström 

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

hej hej



va med o tävla/hjälp mig att göra en het/snygg/cool/grym logga eller banner.



Den som gör den hetaste/snyggaste/coolaste/grymaste får inte bara en "evig" länkning utan den jag väljer ut sen kommer synas på väldigt många hemsidor runt om i sverige och andra länder!



En stor chans!!



gå in för mer info



Kramis

2009-07-07 @ 23:08:47
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0