Grönan 27/6

Hallon&Blåbär



Kom hem från grönan för ett tag sen.
Riktigt kul va det där med tanke på att jag inte varit där på ca 10 år haha, när man va så liten kunde man liksom inte åka något. Men nu så, åkte fritt fall tilt,herregud! Höll på att döö, kul men läskigt,är ju höjdrädd så de gjorde allt läskigt. Hah
Åkte Insane oxå,Fett kul säger jag bara! Tvingade min syster att åka,haha men tror hon tackar mig nu i efterhand,inget man vill gå miste om direkt.

Sen åkte jag massa annat oxå! måste dit snart igen :D

Nu ska jag läsa lite bloggar,lyssna lite musik,sen sova!


Saknar storebror, God natt
/s.karouisellström

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ångrar ingeting ville ju åka igen sen efter vi hade åkt men de va ju mycket kö:)<3

2009-07-02 @ 23:04:58
URL: http://karouisellstrom.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: hahaha aa gör de nån gång när du e inne på msn:D

2009-07-04 @ 20:48:04
URL: http://boze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0