Fredag 8/5

Ah tja!

Hur mår ni? Själv mår jag bara fint!

Skoldagen gick snabbt,så de var ganska skönt. Har varit som den söta ekorren i 'På andra sidan häcken' idag. Alltså helt galen och full med överskottsenergi. Har hoppat runt och dansat och sjungit idag. Mina klasskompisar fick stå ut med mycket. :)  Haha det är cirkus idag i Södertälje så på rasten idag gick jag,Moa och Amanda och titta lite där. Vi försökte se vad det fanns för djur där men det enda vi såg var två elefanter. Mohahah. Jag kommer ihåg när ja vi mindre att ja gick på cirkus några gånger och jag tyckte det var jätteroligt med clowner och allt sånt som har med cirkus att göra. Men efter att jag såg en film så började ja ogilla clowner,dom är så jävla skrämmande när som ler sådär fult. Usch! Men det skulle vara roligt att gå på cirkus någon gång igen snart haha :P

För övrigt så sitter jag bara hemma nu och gör ingenting,ska snart ta bussen till judon. Jag och Sofie ska hjälpa mina kära tränare med SSKs A-juniorer HAHA. Kul? Inte direkt. 

Imorgon ska jag dra och sola med Denise på dagen,sen runt halv 6 blir det fira min kära Melinda. 
Vad ska man ha på sig? alltid samma problem,men ja får plocka fram något.

Nu ska jag kila och fixa lite innan jag drar.

Ciao Bellos!
/s.karouisellström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0