tillbaka..

Hej! :)
Det var ett ganska bra tag sen jag skrev,men har känt att ja verkligen inte haft lust alls att skriva. Men nu är jag tillbaka iallafall. Inte för att jag tror att det är någon som läser men.

Valborg firades i torsdags tillsammans med tjejerna Det började med att vi drog hem till Catta och grillade och hade det trevligt,satt och pratade och så. Sen begav vi oss ner till stan för att kolla på brasan,men den var redan tänd när vi kom ner så det fanns inte så mycket kvar att se av den. Men iallafall undertiden vi var där träffade vi på lite folk hit och dit. Runt tio så träffade jag och Melinda på Linus och hans vänner,så vi promenerade runt med dom lite. Sen fick dem för sig att de skulle äta,så jag och M gjorde dem sällskap snälla som vi är. Men dom skulle fortsätta till någon fest någonstans,och eftersom jag snart skulle hem så följde vi inte med,så vi stannade kvar på stan,och runt tolv drog jag hem. 
Ganska lyckad kväll även om valborg är överskattat som alla andra "högtider".

I sommar flyttar jag förresten,till Örebro. För att jag kom in på judogymnasiet :)

Nej nu ska jag påbörja mitt svenskaarbete som ska vara inne senast torsdag. Inte så lockande men man måste ju.


Juste,min kära älsklings Melinda fyller 16 idag,så Grattis på dig hjärtat! love you

/s.karouisellström

Kommentarer
Postat av: Kusin V

Jag läser!!! Kram

2009-05-04 @ 21:38:30
Postat av: vicky

omg sabbe du får inte flytta =(

2009-05-06 @ 17:08:38
Postat av: Sabrina

sv: Okej någon som läser iaf :)

Jag ska flytta men kommer till Södertälje på loven och sånt :D

2009-05-08 @ 15:54:40
URL: http://ssssaabbeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0