Torsdag 14/5

Hallon&blåbär.

Kom nyss hem ifrån skolan och precis när ja öppnade dörren såg jag att senaste nummret av Vecko revyn hade kommit,HIGH FIVE!
För övrigt så har skolan varit ganska okej,men det kändes som att timmarna gick extremt sakta. Höll på att somna på SO-lektionen för jag var så jävla trött. Vi slutade lite tidigare idag,för dom flyttade fram våran lektion eftersom 8:orna har prao den här veckan. Kan ju inte säga annat än SKÖNT!

Imorgon åker jag till Lindesberg. Mamma och jag ska kolla runt lite i skolan och så,prata lite om sen när ja flyttar dit och så. Inte långt kvar alltså! :D


Idag ska jag bara vara hemma, fixa lite för imorgon,måste dra till syd för att köpa tågbiljetter till mig och mamma. Får se om man kan be älskade storebror att skjutsa oss dit.


Nu har jag tyvärr inget mer att berätta haha,så nu ska jag sätta mig och läsa Vecko Revyn!


Ciao Bellos

/s.karouisellström


Kommentarer
Postat av: d

Gå in på www.aaeh.blogg.se

Rösta på 4an :) <3

2009-06-03 @ 17:07:27
URL: http://boze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0