everything changes

boy, you got me so damn twisted..
jag tror ja aldrig hållit kvar en kille så länge som dig
du kommer alltid va speciell för mig,
du kommer alltid betyda lite mer än alla andra.
men allt har blivit heelt konstigt,
men ja visste att de skulle bli såhär, vi va verkligen jätte bra vänner när vi va mindre, vi gjorde allt tillsammans,vi lekte, vi grät tillsammans,vi skrattade,vi delade hemligheter, vi gjorde allt som bästa vänner gjorde, vi delade verkligen allt, men nu när vi blivit äldre så har vi glidit ifrån varandra mer och mer, vi har gått olika vägar och blivit två helt olika personer vilket ja tycker är synd , för du betyder verkligen mer än va ord kan beskriva för mig. det är synd att de har blivit som de blivit för att när du verkligen bryr dig, så kan man snacka med dig om precis allt, du är verkligen världens snällaste då men det är inte ofta jag ser den sidan av dig längre.. men när jag väl är med dig , så glömmer jag allt de dåliga , allt som ja inte vill tänka på när de gäller det här , allt blir som förut , duvet när vi va små,när vi inte behövde tänka på något annat än allt de roliga vi gjorde.. allt annat runt omkring existerar inte när jag är med dig , det är som att hela omvärlden försvinner. nu ska ja inte bara sitta och ge allt negativ kritik , allt med det här är inte dåligt, det e bara det dära lilla som ja önskar att de gick att ändra på.för allt annat är helt underbart ,du kommer alltid att vara den perfekta för mig, mitt liv skulle inte betyda något utan dig, jag vet ärligt talat inte om ja skulle klara mig utan dig  YOU MADE MY LIFE COMPLETE <3... men det gör så ont i mig när ja tänker på hur allt är nu , för att innerst inne så vet jag att jag älskar dig, och att jag alltid kommer göra det, även om jag inte vill inse de... för det förstör bara allt för mig.
vill helt enkelt bara glömma. 
när jag tänker på dig, och på allt vi gjort tillsammans , så kommer alla vackra minnen vi har upp, det är såna minnen jag aldrig i hela mitt liv skulle kunna glömma, för de är fyllda med så mkt kärlek , så de inte ens går att förklara.. men vi har även minnen som är mindre bra , de som är fyllda med smärta, de tiderna vi grät och de få gånger vi har bråkat .. jag kommer knappt ihåg att vi bråkat under de snart 11 åren vi känt varandra , men det är för att de bråken inte varit några stora bråk.. vi blev alltid vänner igen efter några timmar .. saknar verkligen den tiden mer än allt annat på denna jord. om man skulle kunna spola tillbaka tiden till en speciell tid i sitt liv , så skulle ja spola tillbaka till då. du kommer alltid att vara den bästa , oavsett vad som händer ,
min barndomsvän,min första kärlek, min absolut bästa vän, min själsfrände ,
mitt hjärta , min bror <3
jag kommer alltid vara den lyckligaste i världen när jag ser dig le , föralltid
men det är ju så att saker ändras och folk förändras tråkigt nog ..
ibland så är det tillochmed så att ja inte ens kan lyssna på vissa låtar som ja lyssnat på när saker har hänt mellan oss , för dom påminner så otroligt mycket om dig , jag blir helt tårögd och vill bara försvinna från allt, bara få glömma bort allting som har med dig och oss att göra..  för det är så otroligt jobbigt , när ja vet att de aldrig kommer bli så som ja vill . det är exakt så som när man vill ha något, men man vet att man inte får. jag fick känna din kärlek en gång , och den gången kommer alltid finnas inom mig .
du kommer alltid vara den bästa. alltid den som ligger närmast mitt hjärta.
vissa betyder mer än andra,
men du är den som alltid kommer betyda absolut starkast .
jag älskar dig , nu och föralltid min bästa vän

om du någongång läser det här, så hoppas jag att du läser och förstår , och tar åt dig, du är en bra kille och du betyder mer än allt annat för vissa. och det finns absolut ingen som du , haka inte upp dig på nått ja skrivit lite längre upp i den hära texten.. allt som jag behöver, är att du finns vid min sida, oavsett vad som händer, om det nu finns en gud där uppe, så ber jag , från djupet av hela mitt hjärta, att det hära inte förstör något, du kommer säkert se på mig annorlunda om du läser det här, men jag kan leva med det, och det skulle inte heller förvåna mig att du blir sur eller något,
men ja hoppas verkligen inte att du blir de <3
because I've decided to move on now for real ,
jag ska släppa allt, bara låta allt försvinna,det kommer inte vara lätt, och det kommer ta tid, men jag måste få allt att förvinna, för det är bara slöseri med tid att sitta och vänta på något som jag vet inte kommer komma , och jag vet , att jag kommer klara det....
jag begär inget mer av dig än att du finns vid min sida
som den barndomsvän som du alltid varit för mig,
sålänge livet tillåter



jag kan inte förstå att du lämnade mig såhär,jag kommer föralltid att vara jävligt kär, även om du släpper mig så vill jag att du ska veta, det finns ingen som du även om jag börjar leta. du får mig känna kärlek och mer än så, jag kan inte fatta att du älskade mig då,jag höll om din hand och jag låg mot ditt bröst, gör allt jag kan för att få höra din röst. den kalla vinterdagen då vi satt framför tvn och sen på kvällen när jag läste dom där breven, jag låg där och läste och du fick mig att gråta, sen somnade jag in i mina lakan som var våta. du är så underbar och jag älskar dig än, men min kärlek till dig är inte bara som en vän, för att livet ska funka är det dig som jag behöver, denna starka känsla kommer aldrig att gå över.  var , när, så finns jag alltid där,bredvid dig som en ängel var dag,



ditt namn är klistrat längst in i mitt hjärta, det finns bara dig , även om ja känner smärta, det har blivit svårare för mig att leva ut, när jag vet att sagan aldrig får ett lyckligt slut, när du fanns vid min sida då mådde ja så bra , men utan dig bredvid kan jag aldrig vara glad, jag vill inte tro att denna saga är sann, när du har min kärlek och mitt hjärta du vann, saknar dig så mkt , den finaste som finns, du kommer alltid vara den enda som jag minns,jag hoppas att känslan någon gång kan vända, jag måste sluta hoppas , för det kommer aldrig att hända. jag försöker glömma allt men det går inte,nej.  när du träffar andra som du älskar mer än mig, när jag kände dina andetag, när jag kände på din kropp så trodde jag aldrig att det fanns något stopp..



du är den enda jag vill åt och den enda jag vill känna , när du lämnade mig
fick du själen att bränna. jag vill inte gråta men jag gör det ändå,
jag försöker dölja smärtan men den skaver ju så.
,mina känslor för dig går inte att förklara.
nästa gång vi ses ja då kan jag svara , på allt du vill veta
och allt som du känner, du är ju min älskling men vi ska bara vara vänner,
känna kärleken bränna och mera än en plåga, att du älskar mig utan att fråga.
jag har aldrig älskat någon som jag älskat dig,
du är min andra halva som betyder mest för mig, jag ville att du skulle känna
lyckan inom mig, men du lämnade mig kvar, jag kan inte släppa dig.
tack för alla stunder jag har delat med dig, du betyder mer än allt
och jag älskar bara dig


Kommentarer
Postat av: Ramona

Sabrina. detta var jättefint skrivet.

<3

2008-07-16 @ 20:31:59
URL: http://glasklaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0