torsdag 01:50

Hej allihopa!

Klockan är 01.50 just nu,fråga mig inte vad jag gör uppe, borde egenligen gå och sova även om det är sommarlov med tanke på att ja ska upp halv nio senare idag, för klockan nio ska jag ut och springa. Lockande? Inte alls. Men iallafall,fick hem sommarträningsplaneringen igår(onsdag,efter tolv för er som är så dumma att inte lägga märke till det,skoja bara!) från Judogymnasiet,så nu blir det hårdträning för min del, ingen slapp sommar alltså.

Igår så började dagen med att ja vaknade,låg och snoozade i sängen, sen fixade ja mig lite. Efter det drog jag ner till stan där jag skulle leta efter ett spel till Christoffer(bror nr2<3) men det var slut på stan så vi sket i de sen åt jag och lillasyster på Nancys.
Klockan 4 tog vi bussen till Moraberg,där jag skulle in på El giganten en sväng,skulle försöka lämna in min mobil,men det gick ju inte så bra,med tanke på att dom lade märke till att det va vattenskada min kära mobil hade blivit utsatt för, och det lagar inte dom. Så det var bara att ge upp,så från och med nu är min mobil död(R.I.P) tills jag hittar ett batteri, måste hitta ett fort som sjutton,sålänge får jag ha en reserv. Great.

Men iallafall,efter det drog jag till judon för att dra ut och löpa lite långdistans med tävlingsgruppen as usual,men det var bara jag och Murén som kom så det var bara vi som sprang(syster väntade i dojon). Lika bra det,så kunde Murre pressa mig lite,eftersom löpning står på schemat i träningsplaneringen. Idag var det 3km vi skulle springa.

När vi kom tillbaka till judon, körde jag och Murre igenom mina styrketräningsövningar som ja ska köra hela sommaren i princip. och efter det blev det ungefär 45 minuters judo.

Träning? ,träning och träning? javisst!

Sen var det dusch och hem.  När ja kom hem, lämnade ja bara sakerna sen åkte jag och syster till maxi och köpte sololja som ja ska ha till idag, sen åkte vi hem,tittade Twilight igen,och nu sitter jag här!


Idag blir det först springa som jag tidigare skrev,sen åka till Denise<3 och sola, sen ska vi göra oss i ordning för att sen dra och fira Jennifer! Hoppas kvällen blir lyckad!!
Sover över hos Denise till imorgon oxå.

Nej nu ska jag gå och sussa, God natt på er!


/s.karouisellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0