Idag är det bara..

...en vecka kvar tills jag flyttar! Herregud. Känns lite overkligt,flytta från familjen,mamma,storebror?!
Tur att det inte är så långt emellan iallafall! :D
Har lite kvar att packa,får se när det blir av haha.

Vad händer idag? Ingenting vad jag vet,ska vara hemma tvätta lite och så,ikväll kommer eventuellt storebror och lämnar Linnéa. Ska vara barnvakt åt henne imorgon så hon sover nog här från idag.

sötnosen Linnéa


Nu ska jag gå och titta på en liten "show" som min lillebror och Cecilia har fixat ihop haha.
Blir väl lite dans och sång till hahah Dansbandsmusik?  Gullepluttar!


pussar
Sabrina


Kommentarer
Postat av: mowgli :P

nnaww tack gumman :)<33

finns här för dig oxå om de e nåt:)

kmr sakna dig när du flyttar:/

2009-08-14 @ 01:42:54
URL: http://boze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0