Bio idag

Hajj, hur mår ni? Jag mår bara fint.
Dålig uppdatering jag vet men känner inte att jag har något speciellt att skriva om.

Men idag tänkte jag iaf slänga in ett inlägg. Vad händer idag? Jag ska iallafall fixa mig iordning sen ska jag ut och träffa Armel sen ikväll blir det bio. Nice! 
Jag älskar att gå på bio :P och den här sommaren har det varit mycket bio så tummen upp på det! :D

Ja nu är det ca 2 veckor kvar tills jag flyttar,det börjar kännas lite nu. Lämna allt,alla vänner,familjen,storebror. Usch. Men tur att man kan komma hem helger och lov. Ska försöka komma hem så ofta jag kan,haha ja eller det är vad jag säger nu,sen får vi väl se hur det blir med de när jag väl flyttat. 

Nej nu ska jag ta arslet ur vagnen och gå o fixa mig! Ha de bra.

puss
/sabrina


Kommentarer
Postat av: mowgli(amanda)

vi måste göra nåt nån dag:O regina e tbx oxå fast hoon har ingen mobil...så vi måste få tag på henne å sen får vi göra nåt innan du flyttar:D (K)

2009-07-31 @ 01:46:46
URL: http://boze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0