Eller inte

Sa ju i förra inlägget att jag skulle träna idag,som vanligt. Men det blev tyvärr inte så,för att jag kunde inte ta mig dit,har inget busskort och jag kunde inte fixa skjuts så det blev ingen träning idag! Usch nu känner jag bara skuld för det. Jag menar träning är ett måste för mig och idag kändes det extra jobbigt att INTE åka till träningen?! fyfan vilket träningsfreak jag är.  Nu vet jag inte vad jag ska göra,sitter här och fördriver tiden med...INGENTING? Klättrar snart på väggarna.

Hm ja vi får se vad jag hittar på,skulle behöva dra ut och springa.

/sabrina


Kommentarer
Postat av: a

sv: hahah neej ja e allvarlig (AAA)

2009-07-22 @ 20:27:14
URL: http://boze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0