Måndag

Hellu,Hur mår ni? Själv mår jag bra.
Lite trött men annars så :)  Måndag idag,vilket betyder träning. yahoooo
Ska åka om tjugo minuter,hann tyvärr inte till löpningen för att jag var tvungen och laga mat till mig och mina syskon.

Efter träningen ska jag väl hem,skriva i träningsdagboken sen kolla film tror ja det blir :)
Alltid lika mysigt! :D 
Känner att ja inte vill dra ut nu när det är så dåligt väder,
dessutom har jag inget att göra ute så.

Juste,idag åkte bror min med hans dotter till Småland,dom ska vara där i en vecka!
fyfan va skönt säger ja bara,synd att ja inte kunde följa med,någon måste ju passa lillebror :(  haah

Nej nu ska jag göra mig iordning inför träningen,skrive ev. när jag kommer hem!
Hej sålänge!

passar på att slänga in en bild på mig och sofie oxå =)




/s.karouisellström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0