sleepover

Shoo! Allt bra? Här är det bara fint.

Blev inget skrivande igår eftersom jag drog till min mormor runt två. Skulle sova där,like the old days. Haha sov alltid där när jag var mindre. Kände att jag ville göra det igen innan jag flyttar :)


Åkte från mormor idag vid kvart över fem,drog till Jysk och kollade sängar men hittade tyvärr ingen bra så ska dra och titta på IKEA sen. Efter Jysk begav jag mig till Judon för träning,fyfan va skönt! Träningen var jätteskönt upplagd,lite teknik och lite sparring. Känner nu att jag bara vill upp på judomattan igen och köra ännu mer stående sparring,längtar tills måndag då nästa träning är. i love it. Judoträningen avslutades med lite styrketräning.

När jag kom hem möttes jag av en härlig känsla! MIN BROR VAR HOS OSS!♥  fy fabian va jag har saknat människan och han var bara borta i en vecka (?). Han var ju nere i Småland,och ja kunde ju inte följa med. Men nu är han hemma igen :)

Justja,på fredag ska jag upp till STHLM med mami och papi, ska köpa ny Judodräkt(finally)<3 och massa andra saker,eftersom jag inte köpte sängen idag så ska jag använda pengarna till det istället sålänge,så köper jag sängen den 28e då jag drar till IKEA och handlar alla saker som jag har kvar till flytten.

Nu ska jag dricka te :) good night till er som ska sova,och fortsatt trevlig kväll för er andra. (gammeldags det lät?) hah
skriver snart igen

/sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0