7 juni 09

Det var ett tag sen jag skrev. Har inte haft lust alls men tänkte slänga in ett inlägg nu snabbt bara.

Har inte hänt så mycket den senaste veckan:
Måndags - Köpte mina balskor sen Träning as usual.
Tisdags - Hemma och tog det lugnt.
Onsdags - Träning,WOW hur kunde man tro de?! :O
Torsdags - SKHLM med Amanda och Shahad,letade efter grejer till balen
men hittade inte ett skit.
Fredags - Barnlägret började,det var i princip vi i Tävlingsgruppen som höll i hela lägret,RESPEKT!
Lördags - Barnläger@Judoklubben.
Idag(Söndag) - Sista dagen på barnlägret och KM.

Riktigt skön vecka,och en helt UNDERBAR helg med dom bästa!

Imorgon är det skola,känns inte lockande alls men det är ju inte direkt jobbiga skoldagar.
Imorgon ganska slapp dag,några vanliga lektioner,börja städa skåpen lite smått och så(vilket jag redan gjort),Sen efter det stockholm med Denise och leta avslutningsklänning.
Tisdag är det först vanliga lektioner på förmiddagen,sen är det fotboll Lärare vs Elever sen efter det åker min klass till Heron och spelar lite bowling och sånt,käkar sen stannar några kvar och tittar bio,
Onsdag är det bara en städdag,fixa och städa allt det sista,men ska inte gå till skolan för det är bal på kvällen så ska fixa mig inför det istället :D,har ändå inget att göra i skolan, Sen torsdag är det avslutning sen SOMMARLOV! FYFAN VA SKÖNT! :D  
btw,förutom det så måste jag hinna åka upp till stockholm med Storebror
och köpa min balklänning om den jag beställt från internet inte kommer imorgon!?! :@  krångligt shit!

Har inte så mycket mer att skriva just nu,så skriver imorgon eller någon annan dag.


Passar på att slänga in ett vackert bildcollage:

<3
  SödertäljeJudoklubbs tävlingsgrupp, simply the best!



/s.karouisellström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0