God morgon

Tja! 
Har precis duschat efter att ja har varit ute och sprungit. Men måste ut och springa imorgon också,har sjukt j*vla ont i magen så kunde inte springa som jag skulle. Så gör det imorgon istället.
Vädret var skitskönt!! Solen lyste och det är ju bara bra eftersom jag och Denise ska sola..

Nu ska jag väl titta om det finns någon frukost,sen ska jag packa väskan sen dra till Denise om hon är vaken dvs.
Måste också dammsuga kom jag på,Coffe kommer halshugga mig för att jag väcker honom men skitsamma. (:

Får se om jag skriver ikväll hos Denise,annars skriver jag imorgon när jag kommer hem.


Ha en bra dag&kväll,för det ska jag ha!

/s.karouisellström


slänger in en video också,
Justin Bieber - Where are you now
Han har en så grymt bra röst plus att han är en riktig sötnos,
love him


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0