FET BLOGGTORKA?!

Ja precis,har inte skrivit på evigheter, men har fan inte haft lust alls. Känns inte så lockande när man vaknar,går till skolan, hem,träna, sen hem och sova. För det är de som typ mina dagar består av nu för tiden, men skriver ett snabbt inlägg nu.

Jag bor ju i Frövi nu,och det har jag gjort ett tag. Flytten gick suveränt,och vi har fått iordning lägenheten jättebra! Jag har kommit in i allt nu,skola,träningar och att vara hemifrån. Så det känns helt okej! Sofie och jag kommer jättebra överrens så vad mer kan man begära! :) Folket på JG är jättehärliga och skolan här är jättebra,så jag trivs super mucho!  MEN JAG SAKNAR ALLA I SÖDERTÄLJE SÅÅÅÅÅ MYCKET!

I helgen var det Riksrandori/Landslagsläger i Uppsala. Grymt bra läger, och träningarna var riktigt nice,men jag är helthelt slutkörd! Så ja de känns inte speciellt lockande att träna ikväll. Har fetont i huvudet,och det har jag typ haft hela helgen (?!) What's up with that?  Fattar inte alltså. Den försvinner aldrig!!

Gossip Girl på tv så bestämmer mig för att jag inte har något mer att skriva!


pussss !♥
Sabrina

Kommentarer
Postat av: Kusin V

Saknar dig me VÄLDIGT MKT!! C sa bara för nån dag sen att hon saknade dig! Det låter bra att du har kommit in i allt... Men det visste jag redan att det skulle gå bra för dig!! Du får väl säga till när du tänkt komma hem så kanske man kan få träffa dig! Det är bra att du trivs väldigt mkt annars så skulle dt inte varit lika kul... :)



Men du/ni får ha dt så bra & sköt om er båda...



Hälsa S...



Puss & kram på dig!! // KusinV

2009-09-08 @ 12:06:49
Postat av: denise

miss you

2009-09-08 @ 18:44:17
Postat av: Sabrina

Sv: Denise, I miss you too!!



Och dig med kusin! okej du kan hälsa henne att jag saknar henne också :) ja jag säger till nästa gång jag kommer hem :) Precis. Ha de bra , hälsa cecilia. Kram

2009-09-08 @ 19:52:12
URL: http://ssssaabbeee.blogg.se/
Postat av: mowglie :p

sabbe ja saknar dig!! å dina attack under lektionerna:( <333

2009-09-08 @ 20:57:01
URL: http://boze.blogg.se/
Postat av: Jossan

Saknar dig <3

2009-11-22 @ 23:38:54
URL: http://josssahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0